Studierejsen til Japan er skemalagt til perioden 20. juni – 5. juli 2017.
Den overordnede rejseplan ser således ud:
20. - 21. juni
Afrejse fra Aalborg, mellemlanding i Amsterdam, ankomst til Kansai lufthavn, Osaka og tog til Kyoto.
21. – 25. juni
Med base i Kyoto er der bl.a. afstikkere til Osaka og Kanazawa.
26. – 28. juni
Med base i Naoshima er der bl.a. afstikkere til Teshima og Inujima.
29. – 4. juli
Med base i Tokyo er der bl.a. afstikkere til Yokohama og Sendai.
5. juli
Afrejse fra Narita lufthavn, Tokyo, mellemlanding i Amsterdam og ankomst til Aalborg Lufthavn.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar