tirsdag den 20. juni 2017

Afrejse fra Danmark

Dagen startede med at vi fløj i to hold til Amsterdam. Her mødtes vi alle sammen og tog med KLM videre til Kyoto i Japan. På flyveturen stod den på masser af film både de upassende (Anne), som Fifty Shades og Magic Mike og de mere passende som Skønheden og Udyret. Under flyturen blev der bagerst i flyet lavet en snackbar der bød på både vand og mentos. Alt i alt en fin tur der endte med en masse trætte ingeniører med hold i nakken.


Emilie A og Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar