Emilie A og Lærke
På denne blog er det muligt, at følge med i dette års studietur til Japan med 6. semester, Arkitektur og Design, Aalborg Universitet. Der vil under studieturen blive lagt indlæg på bloggen skrevet af de studerende.
tirsdag den 20. juni 2017
Afrejse fra Danmark
Dagen startede med at vi fløj i to hold til Amsterdam. Her mødtes vi alle sammen og tog med KLM videre til Kyoto i Japan. På flyveturen stod den på masser af film både de upassende (Anne), som Fifty Shades og Magic Mike og de mere passende som Skønheden og Udyret. Under flyturen blev der bagerst i flyet lavet en snackbar der bød på både vand og mentos. Alt i alt en fin tur der endte med en masse trætte ingeniører med hold i nakken.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar