Vi rejste mod Japan med en mellemlanding i Amsterdam. Herfra rejste vi samlet og forude ventede en længere flyvetur. Da vi landede i Osaka, gik turen videre mod hostellet i byen Kyoto. Godt ramt af jetlag havde vi hel dag i vente, idet Japan er 7 timer foran dansk tid. Søvnen måtte holdes hen med gåtur rundt i det gamle Kyoto. Vi nåede vidt omkring og var blandt andet en tur ned igennem Nisiki food market og rundede det gamle restaurerede Geisha-area Gion.
Maria P. og Rebecka
Ingen kommentarer:
Send en kommentar