onsdag den 21. juni 2017

En rejsedag forude

Vi rejste mod Japan med en mellemlanding i Amsterdam. Herfra rejste vi samlet og forude ventede en længere flyvetur. Da vi landede i Osaka, gik turen videre mod hostellet i byen Kyoto. Godt ramt af jetlag havde vi hel dag i vente, idet Japan er 7 timer foran dansk tid. Søvnen måtte holdes hen med gåtur rundt i det gamle Kyoto. Vi nåede vidt omkring og var blandt andet en tur ned igennem Nisiki food market og rundede det gamle restaurerede Geisha-area Gion. 


Imens kunne vi vænne os til det varmere himmelstrøg og den høje luftfugtighed. I Kyoto spiste vi om aftnen på sushi restaurant, og nød aftnen på egen hånd i storbyens gadesystem.


Maria P. og Rebecka

Ingen kommentarer:

Send en kommentar