søndag den 2. juli 2017

TOKYO - DAG 3

Idag havde vi alle en fridag. Det var forskelligt hvad folk ville lave. Nogle tog ud på shoppetur, andre tog ud og så nye områder af byen. Nogle studerende var også ude og se Archi depot, som er en stor lagerhal fyldt med arkitekturmodeller fra forskellige japanske tegnestuer.




Kobe kød har været meget omtalt på turen, hvor nogle af de studerende var meget begejstrede for at have prøvet det.






Så alt i alt en god og tiltrængt fridag.

Camilla og Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar